5 tips: jouw logo voor een blijvende indruk van jouw bedrijf
Een blijvende indruk achterlaten is zeker voor zzp’rs belangrijk. Maak gebruik van jouw logo van jouw bedrijf om een blijvende indruk achter te laten. Je wilt immers opvallen in een grote menigte en de klant eraan herinneren dat ze bij jou terug moeten komen.
Ik vind het altijd erg leuk om met mijn logo iets creatiefs te bedenken. Er zijn namelijk zoveel verschillende mogelijkheden. Daarom deel ik hieronder mijn favorieten om jouw logo in te zetten voor je bedrijf.
1. Laat pennen bedrukken
Wil je graag dat klanten jou herinneren? Zorg voor een goede service, maar geef de klant ook iets functioneels mee. Laat bijvoorbeeld pennen bedrukken. Iedereen gebruikt pennen, grote kans dat jouw pen regelmatig gebruikt wordt en jouw logo gezien wordt natuurlijk! Een pen kun je meesturen met een bestelling of meegeven in een goodie bag.
2. Maak een stempel op maat met jouw logo
Een andere manier om meteen in het oog te springen is om je verzendverpakking te voorzien van jouw logo. Ideaal hiervoor is het gebruik van een stempel. Doordat er met inkt wordt gestempeld, geeft het toch een authentieke uitstraling. Wist je dat je bij mij stempels op maat kunt laten maken? Bestel je stempel door een mail te sturen naar: info@lindimelse.nl.
3. Een notitieboekje of schriftje
Kies een schriftje of notitieboekje die je kunt voorzien van een eigen voorkant. Laat dit bedrukken of teken het zelf en voeg natuurlijk ook even je logo toe 😉 Notitieboekjes zijn functioneel en overal te gebruiken in huis. Grote kans dat jouw logo nog even onder de aandacht blijft. (Ook leuk in combinatie met de pen!)
4. Kies voor iets anders dan visitekaartjes
Een voor de hand liggende keuze is het bedrukken van een visitekaartje, maar je kunt ook zelf labels laten maken. Voor mijn baby kledinglijn FS Happiness liet ik zowel stoffen labels maken als papieren labels. Zeker weten dat jouw logo gezien wordt!
5. Schrijf een persoonlijk bedankje
Wanneer je persoonlijk wordt aangesproken, voelt dat toch altijd een beetje speciaal. Maak daar gebruik van! Voeg een kaartje toe met een handgeschreven tekst om de klant te bedanken. Maak er meteen een mooi ontwerp van met natuurlijk ook ergens je eigen logo. Stuur ook een extra kaartje mee, zodat de klant zelf leuke post kan versturen.
Wees creatief en val op!
Zo zie je maar weer: het logo van je bedrijf kun je op veel verschillende manieren inzetten voor een blijvende indruk van jouw bedrijf. Ik ben benieuwd welke manier jouw voorkeur heeft!
Artikel bewaren om later te lezen? Sla onderstaande afbeelding op op Pinterest.